درخواست اتوبار و باربری جردن

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه جردن تهران

اتوبار و باربری جردن

۵
(۱۰)

دسترسی سریع (برای مطالعه کلیک کنید )

باربری جردن

از سوالاتی که برای اکثر مردم در هنگام تعویض خانه و جابجایی پیش می آید:

چگونه این همه وسایل را بسته بندی کنیم؟

چطور می شود وسایل سنگین و حجیم را در ماشین حمل بار و باربری قرار دهیم؟

اگر امروز اسباب کشی کنیم، وقت پیدا خواهیم کرد به کار های دیگر رسیدگی کنیم؟

آیا اسباب خانه موقع رسیدن به مقصد سالم هستند؟

همه این ها در ذهن شخصی که قرار است اسباب کشی بکند در حال چرخش هستند و باعث استرس مضاعف و نگرانی می شوند.

آیا راه حلی وجود دارد؟ آیا مجموعه یا شرکتی هست که جواب همه این سوال ها را در کمترین زمان ممکن بدهد؟ اگر چنین شرکتی وجود دارد می شود به آن اطمینان کرد؟

برای رفع مشکل چنین سوال هایی نیز مطرح می شود و جواب آن شرکت تهران سعادت است. این شرکت در سال ۱۳۲۶ تاسیس شد. این گروه حمل ونقل دارای ۷۰ سال سابقه کاری است. در دوره ای که حتی ۵ سال کار و سابقه داشتن امتیاز محسوب می شود، به نظر شما ۷۰ سال سابقه کافی نیست که به این شرکت با نهایت رضایت اعتماد کنیم؟!

اتوبار و باربری جردن با مجموعه ای کاملا منسجم و یکپارچه آماده کمک رسانی به کسانی است که در حمل بار و بسته بندی آن دچار مشکل هستند. این مجموعه خیلی راحت و سر وقت مقرر تمام اثاثیه و یا سایر کالاهای شما را بسته بندی می کند و خیلی شیک در ماشین حمل بار قرار داده و به مقصد می رساند. این شرکت بهترین و مقرون به صرفه ترین شرکت حمل بار است و به دلیل پیشینه با اصالت خود حق کم کاری یا خطا را به خود نمی دهد. پس تنها کاری که می توان کرد تماس با شرکت و تعیین وقت قرارداد و اجرای آن است. بقیه مراحل بر عهده باربری جردن است و شما با خیال راحت با سایر کار های روزمره و عادی خود برسید.

معرفی منطقه جردن تهران

در تهران بزرگ بلواری وجود دارد به اسم نلسون ماندلا که یکی از بلوار های مشهور شمال تهران می باشد. بیشتر مردم تهران بزرگ به این بلوار خیابان جردن می گویند. این خیابان در منطقه ۱،۳و۶ قرار دارد. آب هوای این منطقه به دلیل قرار گرفتن در قسمت شمال تهران بسیار خوب ومطبوع است. نام این خیابان از موسس دبیرستان البرز و آموزشگاه دخترانه آمریکایی یعنی مارتین جردن گرفته شده است. مارتین جردن علاقه زیادی به ایران دارد و در مصاحبه ای که از او شد، گفت ایران وطن دوم من است. بعدها نام خیابان جردن به خیابان آفریقا و سپس نلسون ماندلا تغییر یافت. خیابان جردن پیشینه تاریخی طویلی دارد و خیلی با قدمت و اصالت است. جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند و برای اینکه نیازی های حمل و نقل آنان برطرف شود باربری جردن آماده خدمات رسانی به صورت تمام وقت به همشهریان عزیز می باشد. در واقع شرکت تهران سعادت همه مناطق ۱،۳و۶ را پوشش می دهد و خدمت رسانی می کند. پس جای هیچ نگرانی برای حمل بار و اثاث کشی نیست. باربری جردن

باربری جردن

باربری جردن

در گذشته محله جردن به صورت تپه ای خوش آب و هوا بود که بین حسن آباد و جاده پهلوی قرار داشت. در گذشته خانه های ویلایی بسیار کمی در این منطقه وجود داشتند. اما از سال چهل کم کم ساخت و ساز در این منطقه شروع شد و خانه ها و ویلا های خیلی لوکس در این نقطه احداث شدند. با وجود ساخت و ساز های بسیار هنوز هم تعدادی خانه و ویلا قدیمی و کلنگی در این منطقه وجود  دارد که دید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. از ویلاهای قدیمی در این منطقه که بسیار مشهور است می توان کاخ جردن را نام برد که سالانه نه تنها ایرانیان بلکه گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. نام کوچه های شمالی این منطقه از گلستان سعدی برگرفته شده است. این منطقه مراکز تجاری بسیار بزرگی دارد؛ به عنوان مثال مرکز خرید آسیا، الهیه، نگین آفریقا، بازار بزرگ میر داماد، سرخه بازار و… . در حمل نقل وسایلی که در این مراکز خریداری می کنید می توانید روی اتوبار جردن حساب باز کنید.

از ساختمان های اداری و مهم این منطقه می توان ساختمان ریاست جمهوری، موزه امام علی، کتابخانه ملی و… را نام برد.

بوستان های رعنا، خشایار، نوروز، سیمرغ و… نیز در این منطقه وجود دارد و باعث می شود عده زیادی برای خوشگذرانی و همچنین خرید خانه و ملک تشویق بشوند.

خیابان های جردن

خیابان جردن به خیابان هایی مثل خیابان ولیعصر، ظفر، گاندی،  بیهقی، وزرا و میرداماد راه دارد. همچنین از خیابان جردن می توان به بزرگراه مدرس، تونل نیایش، میدان ونک، بزرگراه حقانی و میدان آرژانتین دسترسی یافت. محله جردن همجوار است با محله هایی هچون الهیه، داوودیه و امانیه.

باربری جردن با وجود چنین منطقه وسیعی حتی یکبار هم نشده در کارش مشکل و ایراد ایجاد شود و سر وقت همه بار ها را به مقصد رسانده است. اتوبار جردن در صورت وارد شدن آسیب به بار شما مثل شکستگی یا ترک یا هر نوع خسارتی اعم از خرده تا خیلی زیاد به شما همیت می دهد؛ چون بار شما بیمه می شود. همه این خسارت ها توسط شرکت تهران سعادت و اداره بیمه پرداخت می شود.

 

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

02188926620