ارسال بسته به شهرستان

ارسال بسته به شهرستان

۴.۳
(۴)

ارسال بسته به شهرستان

ارسال سریع  بسته و بار  به شهرستان و چگونگی ارسال صحیح مرسولات پستی اصول و قواعدی دارد که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. ارسال مرسولات پستی توسط اداره پست و برخی از این کالا توسط شرکت های پستی انجام می شود. هزینه ارسال با توجه به وزن و اندازه و تعداد کالایی که می خواهید آن را ارسال کنید محاسبه می شود. ارسال محموله ها در تعداد بالا اغلب توسط شرکت های باربری و اتوبار انجام می شود و ارسال بسته های شخصی با استفاده از اداره پست بهتر و مطمئن تر است.

در شرکت های پستی و اداره پست برای ارسال بسته به شهرستان (برون شهری) و یا ارسال بسته درون شهری برای سالم ماندن بسته ها، در طول مسیر ترفندهایی وجود دارد که با رعایت این قواعد بسته های ارسالی سالم به مقصد می رسند و احتمال معیوب شدن مرسولات را به حداقل می رسانند. یک از معتبرترین شرکت هایی که شما می توانید با خیال راحت بسته ای خود را به آن ها بسپارید، اولین شرکت حمل نقل در ایران به نام شرکت تهران سعادت است که تمام خدمات باربری و اتوبار از جمله ارسال بسته به سایر نقاط ایران را انجام می دهد.

اصول و قواعد کلی در بسته بندی کالا

بسته بندی مرسولات که به آن پکیجینگ هم گفته می شود در دسته کارهای عملیاتی حساس در لجستیک و باربری قرار دارد. علم لجستیک شامل مدیریت فرآیند جمع آوری، بسته بندی و انتقال منابع یا کالا از مبدا به مقصد درون یک مجموعه است. بسته بندی ها بسته به نوع جنس کالایی که درون آن ها قرار می گیرند متفاوت هستند. در حمل بار به شهرستان (برون شهری) به دلیل اینکه مرسولات مسافت طولانی تری را در جابجایی طی می کنند بسته بندی هم باید دقیق تر انجام بگیرد.

ارسال سریع بار و بسته به شهرستان

از مهم ترین نکاتی که در حین بسته بندی در باربری باید به آن ها توجه کرد این است که در جعبه یا محفظه ای که برای کالا در نظر گرفته می شود حجم خالی زیادی نباید وجود داشته باشد. این فضای خالی در بسته بندی داخل جعبه در هنگام جابجایی مرسوله پستی باعث تکان خوردن محتویات درون آن شده و احتمال این که به کالای درون جعبه آسیب برسد، بیشتر می شود. همچنین این فضای خالی ممکن است در طول انتقال بر اثر ضربه وارد شده از بین برود و سبب معیوب شدن کالا درون بسته بندی شود.

در باربری و ارسال بسته به شهرستان به دلیل این که زمان بیشتری برای جابجایی نیاز هست، این احتمال وجود دارد که بسته ها در معرض رطوبت قرار بگیرند. پس تا حد امکان برای جلوگیری از آسیب های ناشی از رطوبت از بسته بندی های  ضد آب استفاده می کنند. با توجه به جنس کالا می توان از پلاستیک های حباب دار، کارتن مقوایی و یا وکیوم برای محافظت در برابر رطوبت استفاده کرد.

به طور کلی بسته بندی باید به گونه ای باشد که در حین جابجایی در برابر ضربه و رطوبت از کالای درون آن حفاظت شده و انتقال آن را در بارگیری و تخلیه آسان کند.

انواع مرسولات پستی در ارسال بسته به شهرستان

شرکت های پستی امروزه بسیاری از کالاها را به شهرستان ها ارسال می کنند و برای سالم رساندن محموله های پستی از کادر مجرب در بسته بندی استفاده می کنند. در واقع یک بسته بندی خوب اولین چیزی است که مشتریان به آن اهمیت می دهند. کالاهایی چون مواد غذایی و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از بیشترین مرسولات پستی در ارسال بسته به شهرستان ها هستند. حساسیت در جابجایی این کالاها بالاست و بیشترین دقت در بسته بندی این کالاها صورت می گیرد.

استاندارد های اولیه در بسته بندی استفاده از مقوا و کارتن و پلاستیک های حباب دار(یونولیت) است. برای ارسال مواد غذایی که زود فاسد می شوند حتما باید از ماشین های یخچال دار در ارسال های برون شهری استفاده کرد. از طرفی دیگر در جابجایی مواد غذایی و یا غذاهای گرم درون شهری چون غذا باید گرم به دست مشتری برسد، به همین دلیل رستوران ها از جعبه های مخصوص عایق گرما به نام ترموباکس برای رساندن غذای گرم به مشتریان خود استفاده می کنند.

در باربری و ارسال بسته به شهرستان برای انتقال سالم محصولات بهداشتی و آرایشی دقت بیشتری نسبت به دیگر کالاها لازم دارد. محصولات آرایشی و بهداشتی به دما و ضربه بسیار حساس هستند و ممکن است باعث خراب شدن آن ها شود. پس بهتر است برای ارسال این گونه کالاها در ارسال به شهرستان از بسته بندی های ضد ضربه و عایق در برابر گرما استفاده کرد. جعبه های کول باکس در بسته بندی مواد آرایشی بسیار مفید هستند.

نحوه ارسال سریع بار و بسته های پستی به شهرستان ها      

بسیاری از فروشگاه های معتبر اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود از طریق اینترنت می کنند و این مشتریان فقط مختص به محدوده مکانی خاصی نیستند. از اولین امکاناتی که این فروشگاه باید برای مشتریان خود فراهم کنند امکان خرید از راه دور و ارسال سریع و آسان محصولات خریداری شده به مشتری است. این فروشگاه ها برای ارسال بسته به شهرستان به خدمات شرکت های پستی نیاز دارند. بسته بندی مناسب و حفظ مرسوله پستی و تحویل سالم و بدون نقص به مشتری از خدمات شرکت های پستی در تحویل کالا است.

ارسال بسته به شهرستان

انتقال و ارسال سریع بار بسته به شهرستان از طریق پست هوایی هم امکان پذیر است و مهمترین ویژگی این روش پستی کوتاه بودن زمان جابجایی آن است و برای ارسال محوله های پستی درمسافت های طولانی (بین المللی) بسیار مناسب هستند. استفاده از سرویس های پستی هوایی به نسبت دیگر روش های ارسالی زمینی هزینه بالاتری دارد و ایمنی آن هم بیشتر است.

شرکت های پستی برای ارسال بسته به شهرستان علاوه بر بسته بندی مناسب و با ایمنی بالا باید امکانات دیگری را هم برای دادن خدمات بهتر به مشتریان خود در نظر بگیرند. خدمات انبارداری، بیمه محموله های پستی، پرداخت در محل، سرویس مرجوعی، زمان بندی دقیق و منعطف در تحویل مرسولات، ضمانت تحویل سالم کالا به مشتری ازجمله خدماتی است که می توانند به مشتریان خود ارائه دهند.

ارسال بسته به شهرستان توسط شرکت های پستی انجام می پذیرد. این شرکت ها به دو روش زمینی و هوایی مرسولات پستی را به مقصد مورد نظر ارسال می کنند. این شرکت ها با بهره گیری از کادر مجرب دربسته بندی و استفاده از ماشین های باربری و اتوبار دارای ایمنی بالا مرسولات را بدون آسیب به مقصد می رسانند. هزینه ارسال به اندازه و جنس کالا و روش ارسال آن بستگی دارد. شرکت حمل و نقل بین المللی تهران سعادت یکی از با معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های حمل و نقل ایران است که بسته های شما را با بالاترین سرعت و بیشترین اطمینان در سراسر کشور جا به جا می کند.

ارسال سریع بار به شهرستان

برای ارسال سریع بار به اقصی نقاط ایران به صورت ۲۴ ساعته یکی از خدمات تهران سعادت میباشد برای ارسال سریع بار کافیست تماس بگیرید و بار را به ما تحویل دهید تا سریعا برای شما به مقصد برسانیم 

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴.۳ / ۵. تعداد آرا: ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

02188926620