درخواست باربری و اتوبار پیروزی

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه پیروزی تهران

باربری و اتوبار پیروزی

۵
(۳)

حمل و نقل  همیشه برای بشر وجود داشته و نیاز به یک منبع موثق برای انجام کار نیز ضروری به حساب می آمده اند. شما نیز قطعا برایتان پیش آمده است که برای کار های حمل و نقل خود به سراغ پیدا کردن راهی مطمئن و دقیق و منظم رفته باشید. برای مثال باری را در تهران از منطقه ای که خود زندگی می کنید، به منطقه دیگری از شهر منتقل کنید. برای این کار قطعا به نیروی متخصص و کاربلد نیاز خواهید داشت تا کار خود را بصورت قطعی و منظم به انجام برسانید.

اتوبار پیروزی یکی از انواع اتوبار هایی است که هرروزه حمل و نقل های بسیاری در این زمینه صورت می گیرد. در باربری پیروزی، مبدا محلی است که شخص بار را به دست موسسه حمل و نقل می سپارد و مقصد، محلی است به نام منطقه پیروزی در تهران!

در ابتدا کمی با منطقه پیروزی تهران آشنا شویم و سپس برویم سراغ بررسی دقیق تر حمل و نقل بار ها:

معرفی منطقه پیروزی در تهران

منطقه ۱۴ تهران در شرق این شهر واقع شده است و ۶ ناحیه و ۲۶ محله را دارا است که بیشترین تعداد محله ها در تهران را از آن خود کرده است.این منطقه از شرق به بزرگراه بسیج، از جنوب به خاوران، از غرب به خیابان ۱۷ شهریور و از شمال به خیابان پیروزی محدود می شود. علت نام گذاری منطقه ۱۴ به نام پیروزی نیز همان ختم شدن آن به خیابان پیروزی از ناحیه شمال منطقه است.

از محله های معروف و مهم این منطقه می توان به:

  • سلیمانیه
  • دولاب
  • چهارصد دستگاه
  • صد دستگاه
  • سرآسیاب
  • قصر فیروزه
  • کوی بانک رهنی

اشاره کرد.

جمعیت در این منطقه بزرگ بسیار زیاد است و حدود ۱۰ سال پیش نزدیک به ۵۰۰ هزار از جمعیت کشور و تهران را به خود اختصاص داده بود. با توجه به رشد مثبت جمعیت، تا به امروز جمعیت این کشور بسیار بالاتر نیز رفته است. پیروزی بعلت داشتن جمعیت زیاد، مراکز گردشگری و خرید و نیز سینما های زیادی را دارا است که از نمونه سینما های آن می توان به سینما میلاد، سینما ناهید و سینما پیروزی اشاره کرد.

ارائه خدمات توسط بخش باربری و اتوبار پیروزی شرکت تهران سعادت

با این تفاسیر و آشنایی کلی با منطقه پیروزی، برویم سراغ اتوبار پیروزی و بپردازیم به این که شرایط برای باربری پیروزی به چه شکل است.در ابتدا معرف باشیم موسسه ای را که بیش از ۷۰ سال پیش، برای اولین بار در تهران شروع به تاسیس موسسه حمل و نقل و باربری کرد و بطور کاملا تخصصی و کاربلد کار خود را پیش برد.این موسسه، تهران سعادت نام داشت. کار تهران سعادت به شکلی بسیار هدفمند و دقیق بود و حمل و نقل را هنر بیشتر هنر می دانست تا کار!

هدف اصلی در این موسسه کسب رضایت مشتری و نیز رعایت اصل امانت و دقت است. کار در این شرکت اسباب کشی و حمل و نقل به پروسه بسیار مهم و جالبی بر می گردد که با توجه به پیشرفت روز به روز جوامع و تکنولوژی، خود را به خوبی با آن تطابق داده است.

از بروز کردن سیستم های ثبت سفارش گرفته تا بروز و جدید کردن ماشین های مخصوص حمل و نقل در این موسسه، کار به شکل بسیار حرفه ای تری نسبت به گذشته در حال انجام است.

مراحل مختلف ثبت اتوبار پیروزی در موسسه تهران سعادت

  1. تماس با شرکت و مشاوره با مشاورین برتر:
    در ابتدای تماس شما با شرکت(طبق راه های مختلف مثل سایت تهران سعادت، تماس تلفنی، مراجعه حضوری و…) مشاورین بطور بسیار حرفه ای و متعهد به نیاز شما توجه می کنند و پیشنهاد متناسب با درخواست شما را ارائه می کنند.
  2. ثبت سفارش و کار های بیمه:
    پس از تماس با مشاورین و مشورت و گرفتن تصمیم، نوبت به ثبت سفارش می رسد. پس از ثبت سفارش به نام شما، این موسسه با توجه به میزان ارزش محموله باری شما، بیمه ای با رضایت دو طرفه عقد می کند تا در صورت آسیب، خسارتی را شما متحمل نشوید.
    البته در این بین باید اشاره کرد به این که اگر محموله شما بسیار بیش از حد متعارف با ارزش بوده و بیمه آن نیز بسیار پر هزینه باشد، مبلغی تحت عنوان مابه التفاوت بیمه از شما گرفته خواهد شد.
  3. موعد تحویل و حمل بار:
    پس از ثبت و بیمه شدن وسایل، موسسه با استخدام کارگرانی برای حمل و بارچینی بار، جا به جایی و بارگیری آن در مقصد آماده بکار است!
    پس از ارسال آدرس دقیق، شما باید منتظر ماشینی متناسب با محموله شما و کاملا دربستی باشید.
  4. نهایی شدن کار و انجام پیگیری های پایانی:

پس از آن که در اتوبار پیروزی کار بارچینی و جا به جایی و انجام انبارداری و بارگیری تمام شد، پیگیری های مداوم مشاورین نیز به اتمام خواهد رسید و شما بطور کاملا مطمئن و ایمن، سفارش باربری و اتوبار خود را به سرانجام رسانیده اید.

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

02188926620