باربری و خدمات حمل بار کالاهای زیرصفر

درخواست باربری و حمل بار کالاهای فاسدشدنی و زیر صفر

خدمات حمل بار زیر صفر

۵
(۴)

حمل بار زیر صفر در چه شرایطی انجام می شود؟

باربری و حمل بار زیر صفر برای کالاهای انجام می شود که عمر مفید کوتاهی دارند و یا در اثر تغییرات شرایط محیط ممکن است فاسد شوند. این کالاها شامل انواع گوشت و ماهی های تازه یا منجمد، میوه و سبزیجات، مواد غذایی و دارویی، فرآورده های لبنی، گل و گیاه و سایر کالاهای فاسد شدنی می شود. فرآورده هایی چون واکسن ها و یا نمونه ها خونی و آزمایشگاهی هم در این دسته از مواد قرار می گیرند.

با توجه به این که باربری و حمل بار زیر صفر این گونه از کالاها به دقت بسیار بالایی نیاز دارد، شرکت های حمل و نقل باید دارای امکانات پیشرفته و کارکنان ماهر و کار آزموده برای انتقال این گروه از کالاها باشند. شرکت معتبر باربری و حمل و نقل بین المللی تهران سعادت با رعایت استانداردها باعث حفظ سلامت کالاها در حین جابجایی شده و در هر مرحله از عملیات انتقال  با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

روش های انتقال در باربری و حمل بار زیر صفر

در باربری و حمل بار زیر صفر سه عامل اصلی زمان، میزان رطوبت و درجه حرارت وجود دارد که باید استانداردهای خاصی را برای انتقال درست و اصولی کالاهای فاسد شدنی رعایت کرد. این سه عنصر کلیدی در هنگام حمل و نقل باید تحت کنترل باشند. چون هر تغییری در این سه عامل اصلی ممکن است در کیفیت کالاهای فاسد شدنی اثر منفی بگذارد، به خصوص در مورد واکسن ها و نمونه های خونی و داروها این حساسیت بیشتر می شود، چون کمترین بی توجهی سبب خسارت جبران ناپذیری به این گونه از کالاها می شود.

بیشتر مطالعه کنید : باربری و حمل بار یخچالی

زمان انتقال از اهمیت خاصی برخوردار است و باید حمل و نقل در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بگیرد. باربری و حمل بار زیر صفر از طریق هوایی از بهترین روش های انتقال است. اطمینان بالا، سرعت، مقرون به صرفه بودن و مهم تر از همه کنترل شرایط انتقال از ویژگی هایی است که حمل کالاهای فاسد شدنی از طریق هوایی را مناسب تر می کند. هواپیماهای باری برای این کار مناسب تر هستند هرچند که گاهی با پروازهای عادی هم این جابجایی می تواند انجام شود.

حمل بار زیر صفر

درهواپیماهای باری بازرسی ها کمتر و امکان کنترل شرایط آب و هوایی بهتراست و فضای بیشتری را به ویژه هنگامی که انتقال کالاهای فصلی در یک دوره زمانی زیاد است دراختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این این هواپیماها مجهز به تجهیزات پیشرفته ای مانند اتاقک های فریزری و یخچالهای جادار در حمل بار زیر صفر هستند. راه های انتقال زمینی رایج تر و ارزان تر هستند و انتقال مواد غذایی تازه، گل وگیاهان و فرآورده های لبنی بیشتر به این روش انجام می گیرند.

نکاتی که در زمان انتقال کالاهای فاسد شدنی باید به آن ها توجه کرد!

بزرگ ترین مسله در حمل کالاهای فاسد شدنی حفظ سلامت و کیفیت آن ها در زمان جابجایی است. بسته بندی مناسب از نکاتی است که انجام درست آن می تواند به حفظ کیفیت کالا کمک کند. برای این کار از بسته بندی های ویژه ای مانند بسته های ژل، یخ خشک، جعبه های مخصوص، پتو حرارتی و مواد بسته بندی استفاده می شود که هر کدام با توجه به نوع کالا در بسته بندی در حمل بار زیر صفر به کار گرفته می شوند.

به عنوان مثال برای انتقال گوشت و ماهی یخ زده از جعبه های یونولیتی یا فایبرگلاس و بسته ژل یا کیسه های یخ درون آن استفاده می شود. در انتقال هوایی بعضی از اقلام کالاهای فاسد شدنی را قبل از پرواز سرد می کنند تا در حین پرواز مقاوم وعمر مفید آن ها را افزایش بدهند، برای این کار از یخ خشک استفاده می کنند. استفاده از کیسه های پلاستیکی و قرار دادن آن ها در جعبه ها از بسته بندی های متداول برای انواع بیشتر مواد غذایی است که ایمنی کالا در باربری و حمل بار زیر صفر در این بسته بندی ها بالا است.

شرکت حمل و نقلی که انتخاب می کنید از عوامل بسیار مهم در جابجایی کالاهای فاسد شدنی است. ابتدا شما باید یک شرکت معتبر و با سابقه مانند شرکت باربری تهران سعادت را پیدا کنید که دارای امکانات و وسایل پیشرفته و مجهز برای انتقال کالاهای شما باشد. برای بسته بندی و بارگیری و تخلیه کالاها استفاده از کادر مجرب و کارآزموده بسیار مهم است تا کمترین خسارت را متوجه کالاهای شما سازد. صدور بیمه بار و انواع مختلف بارنامه از سوی شرکت الزامی است این گونه در حمل بار زیر صفر در صورت آسیب به بارها می توانید خسارت خود را از شرکت دریافت کنید.

بیشتر مطالعه کنید : باربری و حمل بار کالاهای فاسد شدنی 

باربری و حمل بار زیر صفر با استفاد از ماشین های یخچالدار

همانگونه که اشاره شد از متدوال ترین روش های انتقال کالاها، حمل و نقل های جاده ای است.  استفاده از ماشین های یخچالدار از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای حمل بار کالاهای فاسد شدنی در حمل و نقل های جاده ای از آن بهره بگیرید. مهم ترین ویژگی حمل و نقل جاده ای این است که صاحب کالا محموله های خود را در باربری و حمل بار زیر صفر در بهترین و امن ترین شرایط تحویل می گیرد.

حمل بار زیر صفر

در حمل و نقل جاده ای شرکت پیش از هر بارگیری باید از ایمنی وسیله نقلیه اطمینان حاصل کرده و از رانندگان متعهد و ماهر برای انتقال امن کالاها استفاده کند. تریلی ترانزیت، تریلی لبه دار، تریلی کفی، خاور و انواع دیگر ماشین های یخچالدار از وسایل نقیله ای هستند که شرکت های حمل و نقل در حمل و نقل جاده ای از آن ها استفاده می کنند. هم چنین مقدار کالایی که در یخچال ها بارگیری می شود نباید بیش ازحد مجاز باشد و درجه دما مناسب هم باید متناسب با نوع کالا باشد در غیر این صورت به کیفیت  کالاهای فاسد شدنی در باربری و حمل بار زیر صفر آسیب جدی وارد می شود.هزینه انتقال در حمل و نقل جاده ای با توجه به مسیر و نوع کالا و حجم محموله محاسبه می شود.

شرکت باربری تهران سعادت اولین شرکت حمل و نقل تاسیس شده در ایران با بهره گیری از کادر توانا و مجرب در بسته بندی و استفاده از امکانات پیشرفته و مجهز و دارای تجربه چندین ساله در انواع حمل ونقل از بهترین گزینه های پیشنهادی ما برای حمل امن و سریع کالاهای شما است.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

02188926620